Lugn dag

Det är redan onsdag och idag ska man försöka plugga! Känner att det är en lugn och slapp dag idag! Jag känner bara för att ta det lungt och få vara lite för sig själv idag! Finns så mycket annat som behövs fixas idag. Här hemma och pluggandet. Skönt om man kan få lite gjort idag, speciellt med min praktikrapport och lite annat. Skulle vara så otroligt skönt att få lämna in det. Imorgon jobbar bara andreas sen har han lite ledigt, det ska bli skönt! Få ha honom liggandes bredvid på morgonen och slippa höra att han ska gå upp tidigt! Nu är det tänkt att jag ska få i mig lite frukost och sen ta en promenad med Catch! Så ha en fin dag idag!

Kommentarer
Postat av: Becca

Sv: De kommer ifrån Hm Trend i Stockholm :) De fanns i några andra Hmbutiker i Sthlm. Mne inte sett dom i Norrpan!

2009-04-08 @ 20:42:52
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Jag har grillat med tjejerna och sedan har vi druckit vin och snackat skit!!. Puss.

2009-04-08 @ 23:11:49
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Jag ska jobba under hela påskhelgen :( Kram

2009-04-09 @ 13:55:11
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Wictoria

För att hon måste kasteras nu och det kostar 1000 kr. sen ska hon även vacc och det går på några hundra. I sommar sen ska jag resa och kommer inte att vara hemma så mycket så då var det bättre att hon fick va någon annanstans sålänge. Men hon kanske kommer tillbaka till mig sen :)

Kram

2009-04-17 @ 00:12:26
Postat av: Wictoria

När jag fick henne så sa dem att om jag någonsin skulle göra mig av med henne, så ville dem ha första tjing. Så jag frågade om dem ville ta henne, och det ville dem jätte gärna. Sen kom vi överens om att om det strula med deras andra katter som det gjorde förut, så är hon alltid välkommen tillbaka till mig. :D

2009-04-17 @ 12:10:33
Postat av: Wictoria

Japp :D Jag har vart hos tandläkaren och sen städat lite. dudå?

2009-04-17 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0