Min dag

Min dag började inte så bra för försov mig, hade en lektion. Men försov mig nog bara för andreas också låg kvar antar jag annars brukar man bli väckt av honom. men nu sov båda djupt! Sen runt 11.30 kom mina föräldrar för att vi skulle åka till norrköping så blev lite jobbigt hejdå till min plutt. Saknar honom rätt så mycket nu. Men resan hade iallafall gått bra. Och det är tur det så han kom fram hel iallafall. Pratade med honom lite förut i telefonen men kan inte prata så länge bara för det kostar så himla mycket när man ringer från england. Men fick iallafall höra att han hade det bra & de är huvudsaken! Nu ikväll är man hemma hos mina föräldrar ska sova här inatt, så catch & jag är här hos dom! Åt varm smörgåstårta förut. Riktigt gott! Nu sitter man bara här & surfar och finns ingenting att göra! Är rätt så trött redan, så kanske blir tidigt i sängs sen! Sitter föresten med världens ryggont. Inget skönt alls faktiskt. Och inga roliga online är det heller ! -suck. Nu ska man gå & göra min familj sällskap! BYE !

Kommentarer
Postat av: Liene

Imte kul att försova sig.

Ha en trevlig helg du!

2008-09-27 @ 10:38:56
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0