Vintertid

Nu märks det att de är vintertid ute, Man vakna redan runt halv åtta imorse, men somnade om direkt. Imorse var man riktigt trött, men gick iallafall upp klockan 9.00 men klockan tickade på riktigt sakta faktiskt, men det är väl för man inte är van att man får en timme extra. men man vänjer sig nog! Senare under morgonen blev det en höstpromenad i det tråkiga gråa vädret, För catch behövde ju få sin morgonpromenad. Så gick en höstpromenad nära vattnet. Riktigt mysigt! Annars har man bara varit inne och sett på film och myst. Ska nog snart lägga mig i sängen & se någon mer film, och bara mysa ner mig under täcket. det låter härligt! Så dags att kurra ner sig nu! Ha en trevlig söndag, mitt lov börjar imorgon!

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: ja det kan jag förstå :) det var inte så mycket färg, hehe :P

2008-10-26 @ 19:13:44
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0