Update

Igår runt 16.00 blev det att åka med min bror & mamma till Norrköping för att dom skulle köpa Plattv och så skulle mamma handla, så då passa man också på att stor handla lite mat till kyl & frys. Så nu har man så man klarar sig iallafall. Och såklart blev det mc-donalds också, min mamma bjöd. Sen runt halv åtta kom min kusin wictoria hem till oss, det blev filmen what happens in vegas och den var faktiskt bra och så blev det såklart Popcorn, chips & läsk. Och mycket prat för den delen också, inte träffas på ett tag. Det blev också lite prat om våra UF-företag. Det går ju bra för båda våra företag och sånt tycker man om. Och min lördag blev lika bra också faktiskt, Vi planerade redan igår kväll att åka in till Norrköping för att shoppa för wictoria ville så gärna det och sen såklart shoppa på new yorker. där dom har allt asså, sexiga och snygga underkläder, och snygga kläder. & till ett bra pris också! Där kan man faktiskt gå någon timme eller något, nävars men en bra butik iallafall. Och morgonens planer är att vi ska åka och bada i badhuset. Jag & älskling, och såklart skulle wictoria med dit med hennes familj så då passa man på att också åka dit. Kan allt vara trevligt! Kommer nu lägga in shoppingen man köpte idag. Så hoppas ni tycker om min shopping. Jag älskar den iallafall. Kanske inte världens bästa bilder men man ser åtminstonde iallafall.



Två lite längre tröjor från H&M


Underbar tröja från Gina tricot i storlek XS men den ser större ut på bilden.



Bh & string från new yorker.



Svarta tjocka strumpbyxor från H&M

det där var min shopping för idag. Härligt med lite nytt!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Nää jag vet inte när vi ska åka. Jo det kan jag göra :D Puss.

2008-10-25 @ 21:55:48
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: emelie

så snyggt! :D

2008-10-25 @ 22:49:01
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0