Tisdag den 14/10

Nu har man reserverat biobiljetterna! Det blir Patrik 1,5 för oss ikväll. Min kusin sa att den är bra, och håller tummarna för att den är ok. För mig att det var hennes vän som hade sett den & man hade skrattat mycket åt den! Vi kommer redan åka in efter andreas slutat jobbet, för han ska kika på lite saker inne i Norrköping. Kanske åker runt 17.30 ikväll. Bion börjar inte förns 20.15 men hinna äta ska vi såklart också göra! Vi har inte bestämt än vart vi ska äta, någon från norrköping som läser min blogg som vet något gott ställe? Hoppas på en underbar kväll idag! Just nu sitter man bara här & läser lite bloggar m.m har föresten ändrat teckensnittet och färgen på mina länkar. Blev lite förändring iallafall. Men kanske inte ni läsare tänker på. Ska snart ut & gå i detta väder med Catch snart. Riktigt fint väder. Funderar på att ta med kameran & fota lite. Kanske gå ut i skogen och fota lite. Får se vad som händer! Ha en riktigt trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Men om du har 38/39 så är dem för små. För dem är lite små för mig till och med.

Vad kul att ni valde den filmen. (AVIS)!! :D

Längtar till v44.

Puss & Kram.

2008-10-14 @ 15:33:26
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0