Min shoppning

Var i Norrköping idag, Shoppat rätt mycket faktiskt. Så tänker lägga in lite bilder på min shoppning ! Inte så himla bra bilder men strulade lite med kameran men man ser iallafall, och det är huvudsaken! Annars har man bara haft svenska & Idrott idag, annars lungt. Men värst av allt är att min hals blir bara värre för varje timma som går. Inget roligt alls! är skapligt röd i halsen. *suck* Ledig onsdag & torsdag nu! Väldigt skönt.




Ett par leggings & Benvärmare från Gina tricot.



Kjol med högmidja från Monki.




Underkläder från New yorker.




Långtröja,Linne & gråa tjocka strumpbyxor från H&M.


Så detta var min shoppning idag!

Kommentarer
Postat av: Becca

Fint :) vad snygga underklädenra var! vad kosatde dom?

2008-10-08 @ 15:48:41
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0