Dålig uppdatering idag

Har inte skrivit något idag, för har varit i skolan sen hängde sussi med mig hem, Hände inte så mycket.
Men pratade lite & fixade ett papper i praktiskt marknadsföring B. Sen runt 18.00 åkte hon hem, och då skulle min älskling också åka, så blev kvar ensam med Catch. inte så himla kul, men min plutt kommer hem imorgon som tur är. Kan vara bra att vara ifrån varandra lite också, menar man överlever som tur är. så ikväll har man bara sett idol sen nu har ma kollat klart på freaky friday. En rolig film faktiskt. Och ska snart ta & lägga mig och sova faktiskt. Eller försöka åtminstonde. Är inte så trött men det är bra att försöka lägga sig lite tidigare på helgerna, även om de är svårt ibland.

Imorgon runt 12.30 ska min älskling köra enduro tävling, kommer vara orolig & nervös hela dagen lång imorgon. men de kommer säkert att gå rikigt bra för honom. Men är alltid orolig & nervös när han ska köra cross. men han är duktig på det så det kommer inte hända honom något. *Peppar, Peppar* Jag sitter och längtar som bara den tills höstlovet som är vecka 44. För min kusin kommer ner till mig då, och vi ska hitta på massa skoj ihop. Riktigt kul !
Nu kanske det är dags att hoppa ner i sängen och försöka sova, om man nu lyckas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0