Crosstävling i Finspång

Snart blir det att åka ut till Crossbanan och vara där hela dagen. Min sötnos ska tävla! Håller tummarna för att det kommer gå bra! Och att det inte händer något *Peppar, Peppar* Sitter nu och äter lite frukost och snart kommer min sötnos hit, han är och packar in lite saker i bussen. Så han kommer väl dyka upp kanske om 30 minuter eller något sånt. Jag har för mig han sa att det började klockan 12.00 så bäst att vara där i god tid och få en bra plats. För min del blir det att ta på sig rejält, nu när man är sjuk. ser att vädret är inte de bästa idag. *suck* Jag har inte direkt så mycket att skriva just nu, men lär nog bli senare så får ni höra hur det gick för honom! Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: SABBIE

HEJHEJ,KÖR DU CROSS ?



SKIT SÖT HUND :)

2008-10-12 @ 11:46:37
URL: http://sakhs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: tack så mkt..

jaa ja vill väl egentligen ha typ svart eller grått. men tänkte att man kanske skulle ha lite färg.. funderar på ngn grön, bara för att liva upp det hela lite!! =)





2008-10-12 @ 18:41:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0