VILKEN DAG

min dag har varit väldigt stressig. Vi har haft projektdag.
Vi hade massor att fixa och styra med, men allt bara gick åt skogen. Skulle fixa vår monter men då fanns det ingen sån pistol man använder. sen fanns det inga papper i skrivaren. sen blev det en hel del strul. Så jag & sofia missade skollunchen så det blev en Pizza på perfect idag!

Och när man skulle hemåt så var man så himla lat att gå hem, så ringde min mamma.
För hon slutade ändå 15.36 så hade turen att hon kunde köra mig hem, men hon skulle ändå ha vår artikel som man skrev ut idag. Men det posetiva idag var att vi fått en gummitillverkare nu, men är det någon som vill skaffa fram 3000 åt oss? hi Men kanske får ta & låna av skolan. Vi får hoppas !

Men det är som sagt bara att försöka sälja massa riskkapitalssedlar nu!
Men man har några som ska köpa av oss iallafall. Och det är tur !
I helgen så lär man väl inte hitta på så mycket, så någon som vill hitta på något? Säg till! hi hi

Ska kila, måste städa & komma på vad man ska äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0