Jäkla skit

Nu har man missat två dagar på min praktik. Jäkla skit !
Jag är genomförkyld, svullna & röda halsmandlar & sitter med lite feber. Jag som tycker om
min praktik & så ska man åka på sånt här. Man orkar ju ingenting då!

så blir ännu en dag att vila! Ska gå till skolan imorgon, för har öppet hus på lördag.
så bäst att vara där imorgon & på lördag, men verkligen inget roligt att vara sjuk när det kommer folk.
Men skönt att man är ledig måndag! Då ska man in till Norrköping för Catch ska bli av med lite päls.
Hans päls växer som bara den, sen blir det att gå i lite affärer med andreas.
Nu ska man fortsätta vila. Bye!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Gick det bra på öppet hus?

2008-12-01 @ 09:14:05
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Okej va trist då. Hon ska åka till teneriffa. :D Puss.

2008-12-01 @ 16:13:47
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0