Finns inget att göra

Sitter bara framför datorn & inte har ett dugg att göra.
Borde sätta mig med svenskan men mitt huvud är totalt slut. Vaknade runt 04.30 imorse av att det
kändes som någon hade slagit mig med något föremål i mitt huvud. sån JÄKLA huvudvärk man hade.
Aldrig varit med om värre. Kändes så otäckt.

Kunde knappt lyfta huvudet så himla ont hade man. Jag har fått huvudvärk rätt så ofta nu.
det är inte alls bra, vet inte om det är visdomstanden som gör att jag får sån värk i huvudet.
skulle ta och ringa tandläkaren men har som sagt aldrig haft tid, mycket med UF nu !

Funderar nu på att lägga mig i sängen & vila. Bara ta det lungt tills min sötnos kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Becss

Sv: Mm jättesköna och så snigga tycker jag :D Jotack bara bra, själver ?

2008-11-14 @ 17:23:31
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0