Urinvägsinfektion

Jippie, eller inte.
Jag har åkt på urinvägsinfektion, Jag får gå på toaletten hela tiden, Känns som man inte gör något annat än det. Hatar att ha skiten, Värsta man vet. Fick skicka till marianne och säga att man inte kommer idag för att man kan inte gå till skolan och springa varje minut på toaletten direkt. Det känns lite medningslöst.

Och jag ska försöka gå ut med Catch snart också, hur tusan ska det gå? *suck*
Jag får helt enkelt inte gå så himla långt med honom, för lär bli kissnödig så fort man går ut ur ytterdörren.
Som tur hade man tabletter emot urinvägsinfektion hemma som inte hade gått ut. Så tar dom och dricker massa citronvatten. Så hoppas det ska försvinna snart ! För har inte tid att ha urinvägsinfektion nu!

Annars så ska man försöka fixa i ordning lite inlämningsuppgifter som ska vara klara innan torsdag!
Så bäst att sätta fart, har bara tre dagar på mig.
Nu tänkte man se om man kan få i sig lite frukost. Är hungrig!

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: wictoria

Usch då. inte kul!

neee jag vet, det blir skit mycket..

2008-05-26 @ 10:11:17
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Åh vad kul att du tycker det! :D

Nej jag har bara kitobjektivet :) Hoppas dock på att kunna köpa ett nytt snart :)

2008-05-26 @ 10:23:43
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: haha va kul, jag fyller den 3e och önskar mig samma ;) För som du säger.. det är sjukt dyrt och jag vill ha så mycket.. objektiv då först och främst.. men extern blixt, stativ, reflexskärmar, ministudio.. haha.. jag kommer bli ruinerad ;)



Ja precis 18-55mm :)

Yes, gör allt svartvitt i photoshop. :)

Rekommenderar verkligen att gå en kort fotokurs, det underlättar så himla mycket när man kan fota manuellt, vet jag av egna erfarenheter :)

2008-05-26 @ 10:45:13
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0