Överlycklig

Jag är så himla GLAD.
Jag trodde aldrig att man skulle klara energi provet. Jag hade knappt tränat och fick ett sånt där fnatt igår att man skulle ta tag i provet och så gjorde man det igår, och titt jag fick godkänt. väldigt glad.

och hade prov på morgonen idag med, och de kändes bra så håller tummar & tår att man klarar det.
Imorgon ska man fixa två typ likadana prov som handlar om matlagning. Och det är dom sista proven man har.
Sen är det bara uppgifter som ska göras, sen är allting färdigt för detta år *ler*

Ska snart börja med en väldigt jobbig disk, men den måste tas nu.
efter det blir det hårt plugg. Sen ikväll bara slappa och se på tv =) Ugly betty. om det nu är något vill säga.
 Men får hoppas, missa förra gången :(

Ha en bra tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0