Nu tävlar man igen

image150

Jag vill ha denna IPOD SHUFFLE för jag lever i stenålders tiden, för har
närmligen en riktigt gammal MP3. Så nu skulle man vilja förnya sig med att vinna
denna IPOD SHUFFLE. Skulle passa mig väldigt bra, för jag som alltid går till skolan,hör dessa bilar åka förbi hela tiden och det gör mig så himla irriterad jämt, så då skulle denna IPOD SHUFFLE passa mig riktigt bra för att få en  riktig härlig promenad medans man går till skolan, få lyssna på bra musik. och för att få slippa detta hemska ljud från bilar & långtradare. Detta är min bästa komentar.
För er som vill tävla i denna tävling får ni allt kika in här
tävlingen avslutas den 24 mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0