Hemma

Var på UF-mässan i Linköping idag , var verkligen inget att ha.
Asså var väl fint alla ideer som folk har kommit på, men var bara för mycket folk !
Det gick knappt att komma fram och om man ville till något ställe så kunde man knappt se för att det
var bara för mycket. Så denna fredag kändes lite medningslöst.

Fick reda på att min systers katt som mamma & pappa har där hemma har opereras idag han hade tydligen en fraktur på sitt ben och så kastrerades han också. Så nu är det klart. = ) så ska åka hem till mina föräldrar när min plutt har slutat jobb. =) 

har diskat och städat lite nu sen man kom hem. Duktiga jag ! hihi

Ha en trevlig helg. 

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. synd att juryn får ha sån stor påverkan.. :/

2008-03-16 @ 15:16:07
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: Wictoria

Vad har du beställt för kläder?

2008-03-16 @ 18:30:57
URL: http://wictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0