Ska till dietisten

Nu vid 14.00 har man en tid hos dietisten för att se lite hur mycket man väger och om dessa drycker har hjälpt lite. men helt ärlig måste man vara för att jag har inte alls skött dryckerna så bra, så kommer nog få lite skäll, nävars men skärpning är det som gäller för annars kommer jag inte alls gå upp i vikt om man inte dricker. så det ska bli intressant och se vad vi kommer prata om idag, men det är väl mer hur det har gått och så..

Så just nu håller man på att fixa till sig så man snart kan cykla ner till sjukhuset för att anmäla sig att man är där. Efter man varit där så ska man hem för att städa lite igen, ser ut som en svinstia här hemma i lägenheten IGEN. Sen när min älskling har jobbat klart blir det en sväng in till norrköping för att handla lite mat och sen ska min älskling köpa cross handtag också, så något skoj kommer de hända idag och att se fram emot. Nu är det bäst att man fixar i ordning sig det sista. Annars kommer man försent.

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0