En kväll på crossbanan

Efter badet blev det som sagt en tur ut till Cross banan med Andreas och Catch. Så där ute sprang man runt med systemkameran och hunden i högsta hugg. Men Catch fick vara vid bilen och ligga och titta. Och gräva i sanden som han älskar när han är där. Och när man satt och kollade när alla körde cross, vet ni vad som kommer flygandes då på marken, 20 kronor. Jag tog upp den och den fick bli min. Menar ingen såg så då är det klart att man tar upp den. hihi

Nu ikväll ska man bara ta det lungt, blir nog att sova snart faktiskt för känner mig väldigt trött ikväll. Så snart dags för mig att stänga av denna datorn och sova.

Ha en bra kväll kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Katie

Den där gurkan luktar så illa och lukten går inte bort! Jag har jobbat ikväll, riktigt mycket folk var det, så jag kom hem lite sent!

Härligt med äventyrsbad! Gud vad avundsjuk jag blir!

Nu sitter jag och ser på Morden i Midsomer, älskar den serien!



Kram

2008-06-24 @ 22:08:05
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Ja, man blir lite less på burgare överhuvudtaget!

Jag vill också bada, men vädret har inte riktigt tillåtit då jag varit ledig...

Idag blir det att hämta sambon i Bjästa och sedan ska jag jobba. Här verkar det inte bli någon sol iallafall...Kram kram

2008-06-25 @ 09:34:28
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0