Slappis dag

Jag har inte känt för någonting idag, Jag har bara i stort sätt bara varit hemma och tagit det lungt. Förutom då vi var en stund på Brukshundsklubben med Catch. Annars har man som sagt bara varit hemma. Har inte direkt känt för något denna dag, men det är nog mycket för vädret är som mer höst än sommar ute. Men det sägs nu att vädret ska bli fint enligt SMHI men frågan är om detta stämmer, för man har lite svårt att lita på dom, men vi får helt enkelt hålla tummar och tår att det blir fint väder, för vill verkligen få lite färg på min kropp, vill inte vara blek som en isbjörn. Klockan är redan 00.15 och man sitter här i sängen och bara tittar runt på olika bloggar. För det finns inget annat att göra. Mer än att sova vill säga, men ska snart lägga ifrån mig datorn och försöka sussa. Ska först lägga in lite bilder från min systemkamera som man tog förut idag på Catch. Hoppas såklart att någon bild blev bra. Tränade närmligen lite Agility med honom. Och tyckte det gick riktigt bra för att vara andra gången. Men första gången för honom när han är såhär stor, Första gången vi provade var han en liten valp. Nu är det dags för mig att kika på bilderna. Kanske lägger in någon senare idag!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0