SJUK

Vaknade vid 6.00 av att min älskling skulle upp, och sen dess har man inte kunnat somna om. Så för mig lär det bli att snart stiga upp, Förutom den här otäcka jobbiga förkyldningen, har man också åkt på STOR svullnad i halsen och ont som bara den, Hur kan det vända så himla fort i kroppen, det förstår jag inte! Så i helgen kommer lilla Frida ta hand om sig själv och bara slöa. Se om man kommer att orka laga mat. Får nog kanske be mamma eller något. Nävars men lite ska man väl klara av åtminstonde. Runt lunch idag åker andreas mot uddevalla, och han lämnar mig och Catch hemma. Men gör mig inte så mycket nu, för är ändå sjuk och orkar inte fara runt någonstans när man mår dåligt. Jag ska iallafall försöka orka diska, för den måste bort. Hatar att se massa disk. *USCH* Samtidigt som man sitter och skriver detta så får man snyta sig hundra gånger om typ. Jag  funderar iallafall på att gå upp och duscha snart. 

Ha en bra dag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0