Överaskningskalas

Igår runt 10.30 far vi till Strägnäs, vi skulle åka på ett hemligt överaskningskalas som inte min kusin Wictoria visste om. Jag har hållt det hemligt ett tag, svårt har de varit men man lyckades inte försäga sig iallafall. När vi väl var framme åkte vi till Wictorias mammas hus för att sedan åka vidare till lokalen vi skulle vara i. Och det var på höjden och världens utsikt vid hamnen var det. Hur fint som helst. När det var dags att sjunga för henne när hon kom upp från den långa trappan med ögonbindel på sig så blev hon helt rörd och fick tårar, så en annan också får tårar. *Glädje* Hon hade inte sett sin släkt eller vissa i släkten på några år så hon blev ju väldigt rörd. Men sen när hon väl såg mig och min familj där så kom och fram och gav mig världens kram. Jag har tagit lite kort under hela kalaset så kommer lägga in bilderna i detta inlägg. Så ska ni få se hur fint det var. Vi fick smörgåstårta och cider. Sen efter paketöppningen blev det kladdkaka och grädde. Efter all ätande och paketöppning blev de en rundtur runt strägnäs, och vid hamnen. Väldigt fint. man ville nästan ha en egen båt som man kunde åka iväg med, skulle vara väldigt mysigt. Under denna rundtur fick man väldigt mycket skoskav så det är verkligen inget skönt, men det bästa är att man lyckades bli BRUN. Så det är ett Plus. Nu kommer man lägga in lite bilder så ni får se hur min dag var igår. Den var helt ok och trevligt sällskap!





Reseväskan hon fick av oss.

Ha en underbar dag på onsdag Wictoria.
GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN !

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Tack min gumma!!!!!!!

2008-07-27 @ 17:30:08
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Hej gumman. Vad har du gjort för något?

2008-07-29 @ 23:55:18
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: amanda

grattis

FIN BLOGG! :)

2008-07-30 @ 18:52:09
URL: http://amandhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0