Ensam hemma nu

Nu har Andreas åkt till Uddevalla. Han åkte runt 11.30 och det känns redan tomt utan honom. Visst är det bra att vara ifrån varandra, men ni ska allt veta är man så himla kära så saknar man varandra väldigt mycket. Jag och Andreas vi bor i ihop och att vara ifrån varandra är väldigt jobbigt då, för vi är så vana att alltid finnas hos varandra. Men detta kommer nog allt ordna sig, Jag hoppas bara kunna bli frisk snart, men det lär nog dröja. Fick ju förkyldningen igår och då trodde man att det var Pollen men icke. Denna sitter i som bara fasiken och det lär den nog göra ett tag framöver. Ikväll vet man inte riktigt vad som kommer hända, vara hemma och se på tv, men vad finns det på tvn kära läsare? Antar att det inte finns ett enda SKIT.. Så brukar det oftast vara iallafall. Föresten fick nummerlappen till Hundutställningen som är den 20 Juli, Catch fick nummer 2177. Och detta kommer bli en spännande utställning känns det som. Jag hoppas såklart på en bra domare och att Catch kommer få fina rosetter så han inte åker ut direkt. Vi får hålla tummar och tassar att det kommer gå bra. Men det gör det nog. Tränar jag lite mer och mer varje dag så kommer det säkert bli ett fint resultat, med fina vinster.Nu ska man ta något att äta. 

Hejsvejs!  

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

ha en bra kväll :)

2008-07-04 @ 18:13:05
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hihi tack :) ska du hitta på idag då? :)

2008-07-05 @ 12:24:50
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0