Dyster lördag

Vaknade runt 6.00 imorse och hörde att min älskling skulle upp för att snart åka iväg. Han är närmligen lärare eller vad man ska säga på ett cross läger i Finspång! Så han skulle vara ute där runt 8.00-8.30 så han gav sig i väg tidigt. Och jag somnar om sött och vaknar runt 9.20 nu sitter man nyduschad och påklädd här i soffan. Ska snart äta frukost och ge Catch mat sen gå en promenad. Ingen sol är framme, det är lite trist! Känns som mer höst än sommar! *suck* sommaren kommer säkert när man börjar skolan igen. Och det är icke så himla kul. Sen efter 11.00 någon gång så kommer min pappa och hämtar mig & Catch för ska med honom hem till mina föräldrar. För idag ska vi fira min lillbror som fyllde 18 år igår så när man ändå är hemma hos dom tänkte man låna tvättmaskinen. Så man har lite underkläder och sånt tills imorgon då vi ska åka skit tidigt. Vi åker redan runt 6.00, hur ska man orka att gå upp. Blir att lägga sig tidigt faktiskt! Sen tänkte man faktiskt ta och ringträna hemma hos mamma & pappa. menar sista dagen man kan ringträna så det måste verkligen se bra ut. vill få bra placering. Nu är det dags för lite frukost i magen.




Favorit i repris

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja precis, inte mycket annat att göra =)

2008-07-19 @ 10:34:15
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Var med i min tävling gumman :D

2008-07-21 @ 13:14:30
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0