Bloggtorka

Min blogg har blivit lite på sidan av några dagar nu, för har som sagt legat ute och solat massor och varit mycket hos mina föräldrar för att få komma bort lite. För att Andreas har varit och kört cross så då blev det att man var hemma hos mina föräldrar för att få lite färg, och det har man minsann lyckas med iallafall. Lite syns det åtminstonde. Men mer ska det allt bli. idag var vi hos Andreas farbrors hus som har en stor Pool men gick inte att bada, blev förvånad. Det var SVIN KALLT. Det lovar jag er, man kunde knappt gå i. Trodde det skulle vara tvärtom men icke. Så då fick det bli att sola istället. tog bara i fötterna och då var det kallt minsann. Lite lustigt så varmt det har varit idag hela dagen. Men ändå är det kallt. Sen efter det åkte man en sväng hem till mina föräldrar för att sola ännu mer, min mamma låg redan ute och solade så la mig där också och pressades lite i solen för att få färg, och lyckades! Man blir alltid lite glad när man blir brun så man slipper den där fula bleka vita färgen på kroppen. Föresten imorgon ska man in till Norrköping med Andreas. Ska storhandla mat och sen kika i lite affärer. Mina föräldrar skulle med in så lär säkert träffa dom därinne. Alltid kul att få lite sällskap när man handlar. Får se vad det kommer bli för god mat på kvällen, är lite sugen på att grilla. Så det kanske blir det imorgon, sånt som märks. nu ska man faktiskt ta och sova, ska upp tidigt imorgon.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hittade du något fint?

2008-07-26 @ 12:35:31
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0