två tävlingar

Nu har man varit med i två stycken tävlingar om att vinna två väskor, ena avslutas den 1 feb & den andra 14 feb.
Jag får se om man har någon tur att vinna dom två eller någon åtminstonde. Men man har väl sån otur.
Men de lär väl märkas. Får helt enkelt vänta & se!

Har just nu kollat på cityakuten, riktigt bra. Blir helt inne i det.
Nu ska man iallafall ta & duscha en snabbis, sen ta och lägga sig..
för imorgon har man en lektion i en timme sen håltimma i typ 3 timmar eller något.
så då blir de att gå hemåt för att äta lunch med min älskling. slippa sitta i skolan & glo.
nu är klockan redan 22.00 så nu måste jag hoppa in i duschen om man ska lägga sig snart.

Hoppas ni haft en trevlig dag och kväll.

föresten var med i en tävling att vinna en design hos Linda, hoppas på att vinna den !


Kommentarer
Postat av: My

Kolla in min tävling! :)

2008-01-29 @ 00:26:57
URL: http://mysanliljequist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0