Närmar sig skola

idag har man slöat som bara den ! Inte haft någon ork alls att göra något !
varit ute en enda gång på hela dagen idag . Skulle behöva plugga,men har faktiskt ingen ork.
Men får som sagt skylla mig själv i slut ändan. Nu ikväll fick de bli Pizza, så man blir ännu tjockare ! *skratt*
Usch, så tråkigt jag känner mig som inte skriver så mycket i min blogg, inget intressant , men vet inte alls vad jag ska skriva ? Ni läsare kan väl säga vad ni vill att jag ska skriva om ? Skulle vara kul att se vad ni tycker!

Förut runt 19.00 så var vi ute och busade & tränade med catch i snön.
Han är totalt helt galen i snö. Första vintern för honom! Lite kul att se.
Ska försöka ta lite bilder på honom när han busar i snön, men de är så svårt att få en bra bild på honom.
men någon dag ska man väl få en bra bild . Nu blir de att surfa vidare !

Ha en trevlig kväll & helg .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0