Hej kära läsare

Kom hem förut från skolan, Jag har håltimma från 9.15 - 12.40 så när man kommer tillbakas till skolan har man Naturkunskap. Jag lär få jobba rejält mycket på den lektionen för var sjuk förra veckan så har väl missat lite. Så hoppas man kan få ta hem boken för att plugga lite här hemma. Skulle kännas bättre så man hinner med där alla andra är.

Var en tjej som kommenterade om att hon hade en tävling. Undra om man ska ge sig in på den? ;P
Jag kan vinna örhängen om jag gör dagens outfit och lägger ut den här och dagens outfit ska passa till örhägena.
Men jag som är så dålig på att se till att de ska passa ihop med något. *smile*
men kanske ska ge tävlingen en chans iallafall. får se om det blir något efter skolan.
Tävlingen avslutades 8 feb. Så lite tid har man på sig att komma på en riktigt bra outfit.

Nu ska man ta något att äta tror jag. Så man kommer orka med skolan sen när man ska tillbaka.
har naturkunskap, svenska B & matlagning. Men matlagning är så tråkig för är själv, eller susanne skulle åka hem,
sa hon. men vill försöka få henne att stanna. men de lär bli svårt. Och sandra har inte kommit till skolan som är synd. För då kunde hon & jag har lagat mat tillsammans.

Nu är de slut skrivet här, kommentera gärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0