Håltimma !

Har håltimma från 9.00-12.40 skit trist.
Så gick hem istället för att vara i skolan och sega.
så tar det lungt här hemma. Finns inte så mycket att göra här hemma heller ! 
Efter skolan blir de att åka in till Norrköping. 
Min älskling ska lämna lite saker. Se om de blir något handla. 

Föresten har första lektionen i Naturkunskap A sen. 
Det ska faktiskt bli intressant om den kursen blir rolig. 
Jag hoppas det , då är de roligare att gå till lektionerna! 
Har naturkunskap A , Svenska B och sen Matlagning idag. trist men bara att gå ! 
Slutar 16.05 Inte så farligt men ändå ! 

Jag har iallafall bestämt att jag ska börja SPRINGA om kvällarna nu. 
Det behövs verkligen ! få lite bättre motion och så. 

2 dagar tills de blir en förändring i huvudet . 
Ska närmligen klippa mig och fixa lite med håret. 
har inte bestämt om man bara ska göra slingor eller om man ska färga 
och göra slingor med. Får se ! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0