Värker i ryggen

Har vaknat och inte kan sova, för det värker så fruktansvärt i min rygg.
och huvudet ska vi inte prata om, det värker så mycket att det går neråt nacken.
Kanske är efter de sjukgymnasten gjorde med ryggen, för de värker enormt mycket. så sitter uppe nu och är pigg. min älskling sover sött bredvid mig! Funderar på att se på några one tree hill avsnitt. Då har man iallafall något att göra!

Hoppas iallafall att kunna sova snart. Måste få sömn.
Sovit några timmar iallafall, men att vakna & vrida och vända är det värsta jag vet. så ska nog snart iallafall försöka sova, hoppas kunna det. blir nog hemma från skolan idag med, menar när min rygg verkligen verkligen värker.
kan knappt sitta upp just nu så ont har man.. usch hatar att ha ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0