Välkomna!

Jag vill säga till alla mina nya läsare, välkomna!
Man hoppas ni kommer stanna, och läsa.
 
Igår åkte man och hämtade One tree hill boxarna 1, 2 & 3an hos klasskompisen Johanna! Hon var snäll och lånade ut, så nu har man verkligen någonting att syssla med. Gillar verkligen serien, Hon har 4an också men skulle få låna den efter man sett det andra tre boxarna.
Tack Johanna!

Idag är det inget roligt väder ute.
Det är nästan så man blåser iväg när man går ut med vovven.
Var tvungen att ta på mig luvan till och med. så mycket blåsde det.
idag blir det Tacos & let´s dance ikväll. Mysigt!

Wictoria, Kusinen min, Läsde i din blogg att du jobbar väldigt mycket nu,
Jag tycker att du ska få vila dig, om du jobbar så mycket som du gör, så kan det vara så illa att du går in i väggen snart, & det vill inte din kusin. Var rädd om dig.. För jag är rädd om dig.. (v)

Kommentarer
Postat av: Jennie

okej, jättesöt var han iaf :) har med haft en golden

2008-02-22 @ 20:39:04
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Wictoria

Tack Gumman. Va söt du är. Jo det är mycket just nu, och jag är alldeles för snäll. Ska försöka lugna ner mig. Kramar kusinen din.

2008-02-22 @ 23:20:16
URL: http://wictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0