Tävling: Hjärtformad stekpanna

image128

Jag ställer verkligen upp i denna tävling. Varför? - För att det är alla hjärtans dag och för att det är min och min sambos 1 år & 4 månaders dag då. Och att vinna denna hjärtformade stekpanna skulle verkligen sitta riktigt bra.
Skulle överaska min sambo med hjärtformade Pannkakor med hallonsylt, som han skulle få serverad på sängen för att det är vår dag & alla hjärtans dag. Och det skulle även passa bra att få denna stekpanna för att min sambo fyller år den 16 februari. Om ni också verkligen vill ha denna hjärtformade stekpanna, som jag verkligen också vill vinna så tycker jag att ni ska klicka er in på denna länk för att tävla ni också. Klicka här

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul att du är med i tävlingen!!

2008-02-07 @ 20:28:06
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0