Tävlar

Nu har modeakuten en tävling igen, Klicka här & tävla. Man kan vinna dessa underbara satinpumpsen. Varför, man vill vinna dom här pumpsen är för man aldrig har haft råd att köpa ett par pumps som en student. Och har kollat på modeakutens hemsida flertals gånger och har velat köpa dom, men mina pengar har gått till mycket mer viktigare saker, som hyra m.m. Därför skulle dessa urläckra pumpsen sitta riktigt snyggt på mina fötter. älskar verkligen färgerna på dom. Om man vann så kommer jag att hoppa GLÄDJESKUTT, och de menar jag också! :D Men var med och tävla ni med för man kan vinna mer saker än just dessa pumpsen, örhängen kan man vinna med. Läckra som bara den.. Så tävla ni med.
image132

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: ja gick på de geer gymnasiet förrut.. =)
Just nu jobbar jag på telia.
vart går du i skolan då?

2008-02-12 @ 10:51:16
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0