Tävlar om dessa snygga tygskor

Nu är man inne vid sista stund nästan, för att vinna ett par snygga tygskor.
Jag har aldrig ägt ett par såna tygskor, men har alltid velat haft, men har aldrig köpt dom.Så nu kanske man har turen att vinna dessa snygga skor. Skulle passa mig perfekt, för mina andra skor håller verkligen på att gå sönder helt nu, och dom skorna man har nu är verkligen inga snygga. Så varför jag vill vinna dessa är för att skorna skulle passa min personlighet så bra ( : Därför tänker jag vara med och tävla om dom nu ! 
och håller tummarna på att man vinner.


image125
Klicka här


Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Tack sötnos : )

2008-02-05 @ 21:14:14
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0