SJUK

Vaknade imorse av att man var helt kallsvettig. Tog febern hade 39 Graders feber. Jippie *not*
Och man vaknar med huvudvärk också, så idag blev det att stanna hemma. Jag som skulle ha muntligt prov i skolan idag, det gick ju inte. Är för svag för det. Så blir att ta det lungt sitta med bärbara i sängen & vila.
Vovvisen ligger i sängen bredvid och myser med mig. Han & jag ska bara ta det lungt idag.

Hoppas Sofia & sussi klarar det muntliga provet utan mig
Åh, jag hatar att ha feber. usch.

kommentera något snällt, det behöver jag :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: åh fyy stackare. ja vet precis hur du känner dig.. usch! inget kul. feber är så grymt jobbigt!!

så att ligga i sängen med dator hund är helt rätt.

2008-02-12 @ 11:22:35
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0