Ont i ryggen

Har inte blivit så mycket skrivande den senaste tiden. Jag har haft så  himla ont i min rygg. har varit hos en sjukgymnast igår till och med. Ska dit imorgon också. Ska få en timmes träning där och övningar som man ska fixa här hemma. Jag har som sagt en krogig rygg och är väldigt svag i ryggen, har knappt inga muskler i ryggen. Så måste bygga upp det, annars kommer man få ha ont i ryggen hela livet. Och det vill man verkligen inte ha. Så vi får se vad det kommer säga imorgon och vad man kommer att få för övningar. Och såklart fick man höra att man var för smal, Så det ville att man skulle prata med en dietist. Få råd att komma upp några kilon till. Väger verkligen lite för att vara snart 20 år. Och jag gör allt för att gå upp några kilon till. Men som sagt verkligen inte lätt. Så visst kommer det vara bra att få lite råd av en sån. Så man kommer må bättre.

Idag blev man hemma från skolan. Har knappt sovit inatt för min rygg har värkt så himla mycket. har varit skapligt yr &  svag idag. så kände att man ville sova ut extra mycket idag. så ligger nu i sängen & slappar med vovven. Var väldigt jobbigt att gå ut med honom förut, För man känner ju sig yr och så. Men gick inte så himla långt, huvudsaken han fick göra ifrån sig. Nu ska man faktiskt ta och se lite One tree hill avsnitt nu när man inte mår så bra i ryggen. ha värmedynan också. Då känns det mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Wictoria.

Usch då. Inte kul!!
Puss

2008-02-27 @ 14:14:11
URL: http://wictoriia.blogg.se
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Du skulle kunna få några kilon av mig...

Naevars. Hoppas sjukgymnasten och dietisten har något bra att komma med.

2008-02-27 @ 14:36:02
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0