Kallt ute !

Min älskling har inte kommit hem än , Nu är han på väg till Norrköping för att lämna den stora latbilen.  Han trodde att han skulle vara hemma senast 00.00 så får sitta här ett tag till, ensam med vovven.
Prat om vovven var ute nygligen med honom i de kalla vädet. Det var ruskigt kallt ute !

Imorgon på idrotten ska vi åka skridskor ! Kommer frysa som bara den.
Blir kall skapligt fort, men får klä på mig mängder av kläder.
Jag ska snart ta bort mitt smink sen mysa ner mig i sängen med datorn & så.
vänta tills min älskling kommer hem, tråkit utan honom.
Sa igår att man skulle lägga sig tidigt idag, men de lär de knappast bli, inte nu när min älskling kommer hem så himla sent, för då kan man aldrig sova, han måste vara hemma innan man kan sova.
Iallafall oftast.

Kommentarer
Postat av: Sanda

Svar: Trevligt att höra att man har trogna läsare... dock försvann mitt härliga tillstånd, och gick över till en dyng förskylning inatt.. så idag mår jag inte så bra =(
I helgen ska vi bort imorgon kväll.. på fest.. sen får vi se vad som händer.
vad hittar du på??

2008-02-08 @ 12:06:49
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: beccs

japp de är de :/ väldigt dyrt tyvärr :( men men men det är jäkligt bra kvalitet på sakerna så det är värt det!

2008-02-08 @ 15:57:39
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: sandra

Svar: åh va mysigt med skriskor,, de har jag inte åkt på år och dar.. Det skullej ag vilja göra faktiskt!!!
En solig dag, snö och åka skridskor på en is, och ha matsäck med sig och grilla korv vid en sjö.. de r ju såå mysigt..

åh norrköping..där bor ju jag... vart bor du??

2008-02-08 @ 16:02:20
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0