Fredag

Hemma idag med, Väldigt tråkigt för idag ska en lärare sluta hos oss som har tagit ett annat jobb. så lite tråkigt att man inte kunde vara i skolan & säga Hejdå & så. Men jag hoppas hon kommer och hälsar på.
Vi hade varmkök idag, så kände att man inte klarade av det för min mage är helt konstig. =/

Får nog skicka ett sms till henne och säga lycka till & att man kommer sakna henne. Hon var en väldigt bra lärare som lärde ut riktigt bra, tycker iallafall jag.

Idag ska man bara ta det lungt jag & min älskling.
För imorgon är de hans stora dag, han fyller närmligen 22 år som man skrivit i andra inlägget.
Så imorgon på morgonen kommer han få ett STORT PAKET, då menar jag STORT också !

Ska ta & fixa lite här hemma nu.
Ha en trevlig fredag.

image100

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: skönt att du hittade det du skulle tillslut..

Vad händer ikväll då?

spännande, nu blir man nyfiken vad det är han ska få =)

2008-02-15 @ 15:19:45
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

detsamma!

2008-02-15 @ 16:50:29
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0