Alla Hjärtans Dag

Då är Alla Hjärtans Dag här då.
Tänk att det går så himla fort , & idag är det min & älsklingens dag också.
1 år & 4 månader. Tänk att det var så länge sen han & jag träffades. Tiden bara springer iväg. Ska snart in till Norrköping & handla Present åt min älskling som fyller 22 år på lördag.  & såklart ska man handla någon Alla Hjärtans Dag Present också, Helt klart. Så sitter nu och väntar på att min mamma ska ta & ringa och säga att hon är klar. För nu sitter man helt klar här och väntar. Jag ska stanna till på Åbergs också och se om dom har gjort klart Betygslappen åt mig. Var där på Praktik. (ett litet Café , för er som undrar)
För den lappen ska snart vara inlämnad, Jobbigt.

Näe, ska ta & kila iväg nu.
Ha en trevlig & mysig alla hjärtans dag.

image137

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta bilder på vovven din :)

2008-02-14 @ 09:18:33
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

HAn är grymt söt :) har också haft sån vovve när jag var liten :) ha en bra alla hjärtans dag..

2008-02-14 @ 09:26:43
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0