Tack tack tack

Jag kommer äntligen iväg till Kursen i Linköping. Sandra ( hon som har Thyra och Lhine) ställer upp och skjusar mig dit. Men hem blir det att Andreas kommer och hämtar mig, som tur är. Hade inte direkt viljat sovit ute på gatan. *flin* nävars men bra att det ordna upp sig så man inte missade det. För då hade det varit katastrof för mig faktiskt. Det hade inte varit så himla kul för mig! Men nu är det ordnat tack vare Sandra, så himla snällt. Så man slipper oroa sig nu för det! Nu kan man bara se fram emot det och hoppas det kommer bli riktigt kul. Och dessutom börjar skolan imorgon med, men börjar inte förns 12.30 så det är riktigt skönt. Men måste iallafall upp tidigt så man inte blir för trött när man väl ska dit. Men imorgon händer det nog inte så himla mycket, mer än få scheman och vissa busskort. Det är väl typ bara det som kommer hända tror jag. Men detta sommarlov har bara rusat iväg tycker jag. *suck* men ska bli kul att få träffa sina vänner igen, och få ha det vanliga rutinerna igen. Kommer nog kännas bra, men ändå jobbigt när det kommer vara mycket plugg och grejer. Nu ska man kila, Andreas kom hem nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hejhej :)

jo det rullar på, är mycket att ta in så här i början :)

du, förlåt att vi inte hunnit träffats nått i sommar, vi pratade ju om det åh jag har tänkt på det flera gånger men sen ska man göra det, åh så kommer det andra saker ivägen. Det får bli en höst fika helt enkelt!

du börjar väl skolan idag?

kramar

2008-08-20 @ 07:57:03
URL: http://saannaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0