Måste ta tag i det NU

Nu är det ett måste verkligen, att ringa och få en tid till blodprov. Måste få reda på varför det är som det är. Det är närmligen såhär, så fort man äter något så får man ont i sin lilla mage, och är trött hela tiden i stort sätt. Jag har oftast ingen ork till någonting och sover länge om dagarna och så, och går inte upp i vikt. Så man börjar snart undra vad som pågår i min kropp just nu! Men enda sättet är att ta reda på det är att ringa sjukhuset och få en tid! För den 1 september ska man tillbaka till dietisten och då skulle det vara bra att ha svar från då man tagit blodprov ifall det är Järnbrist eller något liknande. Man vet som sagt aldrig vad de kan vara, det kan vara en massa som man inte själv vet om. Ska nog ringa på måndag och få en tid, det är nog lika bra det ! Ni får peppa mig kära läsare!


Just nu sitter man i sängen med bärbara och läser lite bloggar och skriver i sin egna blogg. Min andreas ser närmligen på saw 3 och jag är inte så mycket för dom filmerna, gillar inte sån typ av film. så ligger heldre här och bloggar. Men ska när som helst försöka sova för känner att man är rätt så trött nu. Men ni får ha en bra natt!  

Kommentarer
Postat av: carro

oj, det lät som järnbrist...har du fått någon tid än?

kram

2008-08-11 @ 20:21:39
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0