Coola regnkläder

Hitta ett par coola regnkläder som man vill ha men icke råd för måste betala annat som går före. Men någon dag kommer dessa bli mina för de är behövligt när vädret är som det är idag. Det är rena skit vädret. Jag var dyngsur om mina kläder när man kom hem från promenaden med Catch, och den varade inte så länge men ändå lyckades man bli så himla blöt. Och det blåser verkligen redigt ute också..  Jag ska snart hoppa ner i sängen och sova.



Helt set med regnkläder. (utan stövlar)
Men regnjacka och regnbyxor.
väldigt coola tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Katie

Ja, det är faktiskt ganska bra! Jag har helt underbara vänner som tar hand om mig ordentligt!

Hur är allting själv?



Kram kram

2008-08-05 @ 14:08:09
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0