är ledsen

Min pappa ringde vid 12.30 och berättade en dålig nyhet för mig. Mina föräldrars hund Zorro ville varken äta eller dricka igår och sen när han la sig i soffan som han brukar göra så skulle han gå ner och då skrek han rak ut och fick hur ont som helst, och pappa märkte en knöl på ryggen. Åkte till vetrinären och sa att hans höftkula hade kommit upp vid ryggen och de sa att det bästa vi kunde göra var att avliva honom för han lider så mycket av det. Så man blev så otroligt ledsen och vill bara nu hem till Zorro och bara ta hand om honom. Det är så ledsamt att man måste avliva hundar. Men man får helt enkelt tänka på hans bästa. Så Catch kommer sakna sin vän otroligt mycket, han lär säkert märka att han är borta. Men har inte avlivat honom ännu för det hade inte tid förns torsdag. Så Zorro ska gå runt och ha ont, men han hade fått två sprutor så smärtan ska minska. Hemskt och sorgligt är det. Kunde jag göra något åt det skulle jag göra det direkt! Zorro har lite svårt att gå och kommer ha det framöver. Man kan nästan tänka hur ont han har. Nä, nu måste jag tänka på annat, blir så ledsen av att sitta och tänka på zorro. Catch vän dessutom!

Ska ner till tvättstugan nu!
Ha det så bra!



Zorro, mina föräldrars hund!

Kommentarer
Postat av: Sanna

usch så sorligt :/



Jag har ingen blogglust alls längre, åh ingen tid heller. så den får vila ett bra tat nu :)



kramar

2008-08-09 @ 19:52:34
URL: http://saannaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0