V a l b o r g

Idag är det valborg då, Tycker inte det är något speciellt direkt. Utan det är mer en supardag för de flesta.
Jag har inga planer ännu, men det kanske blir ändring på det ! Jag har fått inbjudan till Storasyster om vi ville. Men vi får se hur det kommer bli lite senare, annars var det bara att komma dit.
Jag ringde nyss och bokade en klipptid. Kände att det behövdes. Nu innan sommarlovet börjar!

Kom just på att mitt studiebidrag har kommit också. Tänkte inte att det var den sista idag.
Men de pengarna går till att betala H&M paketena som kommit. eller ena har kommit men det andra får man i början av maj nu. Så hoppas att de kommer en lapp snart.

Nu ska man faktiskt ta och städa lite valborgs fint här hemma! Så min älskling blir glad när han kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du haft en trevlig helg :)

2008-05-03 @ 19:09:17
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Wictoria.

Lite uppdatering? :D

2008-05-03 @ 20:57:53
URL: http://wictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0