T i s d a g

Börjar 11.05 vaknade runt 7.50 för att man hörde att catch skulle spy, så det var bara att rusa upp och ta upp det. Han har nog ätit något olämpligt bara. Var mest bara vätska som kom upp. Det verkar bli fint väder idag med, Jag hoppas det inte kommer blåsa för mycket som det gjorde igår. Hatar när det blåser mycket !

Idag har man äntligen kunnat få i sig frukost. Åt den goda Yoghurten och sen en macka med keso på. Så klarar mig ett litet tag nu iallafall. Föresten måste skicka mitt arbete till hotmailen så man kan skriva ut det sen i skolan.
För där har det ju färg, har inte andreas och de på deras jobb.

och idag skulle man behöva åka upp till viberga också, men kommer aldrig dit, eller rättare sagt hon är aldrig där. men nu sa det att hon var där imorgon, så får fan hoppas på det. för det arbetet ska vara klart imorgon! Så bäst för henne att hon är där idag. Och att man får tag på henne.

Nu ska man fortsätta göra sig i ordning, sminka mig och fixa håret.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack för de, hjärtat : )

2008-04-29 @ 17:47:56
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Sanna

usch vad jobbigt att cykla dit och sen är hon inte där:S kan du inte ta frågorna över telefonen ? :)
Kramar

2008-04-29 @ 18:42:51
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Wictoria.

Mmm det hade varit mysigt :D

2008-04-29 @ 23:26:21
URL: http://wictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0