Inte min dag

Enda sen man kom hem från skolan har allting bara gått tokigt för mig.
Förstår inte varför, men någon gång ska man väl lyckas.
idag hade vi ett litet prov i skolan, Gick väl sisådär. Men håller såklart tummar och tår
att man ska klara det. Blir glad om man iallafall lyckas få ett Godkänt. Så som min dag har varit !

Vid 13.00 var man hos sjukgymnasten för ännu mer träning. Nu den senaste tiden tycker jag
att min rygg har varit extremt jobbig. Har haft ont till och från ibland. Och ibland kan det köra i nacken.
Så får träna lite extra mycket nu.

Efter man varit där så blev det att cykla till Praktikplatsen man hade i två veckor för att man hade inte fått lappen som läraren ska ha. Och man kommer dit och blir väldigt irriterad. Hon är ledig! Så då blev man väldigt sur.
Så då cyklade man till åbergs konditori för att hämta den lappen där, och som tur fanns iallafall någon där som kunde ge mig den. Så nu är man iallafall klar med den Praktikrapporten. Tog sin lilla tid, men lyckades!
Så imorgon är det tänkt att sitta med den sista rapporten som man lämnar in på onsdagsmorgonen!
Så har man iallafall dom två ur världen. Ska bli en lättnad att lämna in.

så har iallafall cyklat 1 mil idag kom jag och andreas fram till.
duktigt av mig.

Börjar 11.05 imorgon, det är väldigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0