Fredag

Har varit en lugn fredag. slappat idag, min hals är totalt förstörd alltså. har svin ont i den. Förstår inte alls vad det är för skit som gör så himla ont. och hela kroppen är kallt som bara den. Fryser hela tiden!
Idag har man annars kollat på talang 2008 och ätit varm smörgås tårta. Väldigt gott!
Men nu denna vecka har man ätit så himla lite för min totalt förstörda hals och mina blåsor man har i munnen.
Hatar blåsor, förstår inte hur dom kommer, Det gör så himla ont !

Jag har faktiskt inte så himla mycket att skriva av mig här. Sitter ensam hemma med catch just nu, för min älskling är hos han föräldrar i deras garage, och fixar med sin cross. Han ska närmligen köra imorgon.
Och den 1 maj ska han tävla för första gången i år, så då blir det att heja rejält den dagen!
Jag börjar bli trött nu faktiskt, men ska försöka hålla ögonen öppna tills min sötnos kommer hem,
och det är snart hoppas man på. Prata med honom för ca 20 minuter sen, och då skulle han försöka
skydda sig. Nu får ni allt kommentera kära läsare.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: wictoria

Okey, jag vet inte vad vi ska göra idag. Imorgon är vi upptagna hela dan. Pappa och dem är på kolmården idag, så vi är ensamma. Kram

2008-04-26 @ 09:39:41
URL: http://wictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0