Bärgat

idag har det inte hänt så mycket. var med & bärgade med min älskling förut.
var någon ung tjej som hade voltat ner i ett dike. hon hade kört ner en sån telefonstång eller vad det heter.
den var helt av. men hon hade klarat sig iallafall. folk som åkte förbi trodde säkert att det var jag som hade voltat med bilen, men icke. var bara med som sällskap. Hjälpte till att sopa bort all jord och skit som var på vägen efter min sötnos hade dragit upp bilen.

annars har det inte hänt mycket idag, städade lite förut, diska och sånt som behövs!
och tvättat, men har fortfarande tvätten i torkrummet vid denna tid, men ska hämta det sen då min älskling
kommer hem, han är hos sina föräldrar och fixar med sin cross, han ska närmligen åka imorgonbitti.
därför han är där och pysslar lite med den. så blir ensam imorgon också! men klarar mig.

är rätt så trött nu, men väntar tills min plutt kommer. sen blir det att sova.
Just nu ser man på någon krigsfilm, det funkar väl men enda som är bra vid denna tid. *suck*

Ha en fortsatt trevlig natt läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0