Mammas födelsedag

Idag är de ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag idag. Hurra Hurra Hurra.
Och så har vi ännu ett till födelsedags barn idag. Min vän susanne som blir hela 18 år idag. Grattis Gumman.

Så nu har man duschat, torkat håret, bytt kläder och sminkat mig och så. Så nu väntar man bara på sin älskling ska bli klar också. Så vi kan åka sen. Vi ska vara där runt 18.00, och catch ska vi såklart ha med oss. Alva & Johannes kommer vara helt tokig i honom. Speciellt johannes nu som prices har lärt sig att gå. Jag har inte sett honom när han har tagit sina första steg så de ska bli kul att se honom nu. Och alva har säkert växt massor sen man såg henne sist. Vet inte hur länge sen de var man såg dom små liven. så söta.

Jag hoppas min mamma kommer bli glad för presenterna. Men det tror jag allt. jag var lite filurig när de gäller presenterna. men det måste man få vara ibland. hihi Föresten ska ta med mig systemkameran och fota lite på Alva & Johannes idag med tänkte jag. så kanske lägger in lite bilder senare eller imorgon !

Ska ta och kila. fixa i ordning det sista.

älskar dig darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0