Goldendagen 2007

Igår var vi i Linköping på Goldendagen. Den blev riktigt lyckad. Vi visste inte riktigt vad det där vi skulle vara låg. Så vi mötte upp Sandra,Thyra , Lhine & sen Johanna, Hilda & Edda vid statoilmacken vid E4an. Så dom fick visa oss vägen. Men till slut hittade vi dit. När vi kom till platsen tog vi vår packning och satt ihop kompostgallrerna och så där våra hundar skulle vara i. Och fällde upp våra stolar. För mig var kanske inte dagen så himla rolig för var helt genomförkyld så fick snyta mig hela tiden. Men annars funka dagen riktigt bra.. Första rundan i ringen så fick catch HP (alltså hederspris en rosett) sen väl i finalen så var det 7 stycken hundar men två åkte ut för det är bara 5 stycken som kan få en placering. Och vårat stjärnskott kom på 5:e placering och det var både jag,andreas & catch nöjda över. Menar bästa 5 hanvalp. Det är bra gjort. det var ca 33 valpar där och tänk att catch blir den 5 bästa hanvalpen i sin klass liksom av alla 33. Dukig gjort. Så han fick en stor orange rosett där och sen en liten leksak och diplom med sin fina kritik. Så dagen igår blev lyckad om man bortser från min förkyldning.

Catchs fina kritik.

5-månaders hanvalp av mycket god typ. Bra huvvud & hals. Goda vinklar fram Tillr Bröstkorg. Härlig kropp finns vinklar ba. Rak & fin rygg i stående som dock störs något av lite höjd rygg & svans Utrm. Päls välvisad.

Det var hans fina kritik.

Idag är det en hemma dag från skolan. Mår verkligen inte bra. Är helt genomförkyld och har feber.
Så idag fick man ligga kvar i sängen och vila. Kunde knappt sova inatt. Vaknade flera gånger om natten.
Och imorse fick man inte sova så himla mycket heller, för de är så himla svårt att andas när man är förkyld.
så enda man ska göra idag är kolla på tv, sitta här. Plocka undan lite saker i längenheten och göra någoting att äta. För energi måste man få. Och nu ska man ta och göra lite mat , men frågan är vad man ska göra för mat :D

Jag älskar dig andreas svensson.
du & jag föralltid . (V)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0