1 september

Nu är hösten här.
och det är redan 1 sep. Tänk att månaderna går så himla fort.
Jag vill ha ännu ett sommarlov och bara njuta.
Nästa sommar blir de nog att åka någonstans.
Med älskling & Catch. Kanske åka och campa. Det vore kul.
Sova i husvagn och ha det mysigt. Bästa jag vet är att vara i en husvagn när det regnar.
Det är riktigt mysigt. Och kanske spela lite kort också. & äta gott. Åh, det låter så mysigt.

Idag händer de mycket. Just nu tvättar vi. Hade lite tvätt.
Om vi inte tog tiden som fanns idag, så fick vi vänta enda till nästa helg.
Och de kände vi inte riktigt för. Iallafall inte jag. *skratt*
Annars idag blir de att åka till min mormor & morfar för min morfar fyller 78 år på måndag.
Men vi firar honom idag för att både jag & andreas kan inte imorgon för att vi ska på Hundutställning.
& sen kunde inte min pappa för att han ska jobba imorgon.
Och sen ikväll blir de att bada catch för att han ska vara fin imorgon när han ska på utställning.
Ska försöka träna lite med honom ikväll också. Ska hinna mycket idag. Men bra att man har något att göra.
Är lite sugen på att gå ut i skogen och fota lite när han springer fritt. Så han får leka av sig lite.

ska försöka ta lite stå bilder tänkte jag. Vill få en riktigt bra bild på honom när han står fint.
Det skulle vara underbart. Men han har fortfarande lite svårt att stå fint , men de kommer nog.
Ska ta och springa ner till tvättstugan nu. Kommentera gärna!

älskar dig darling.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hej gumman.
Tack för bloggen. Kan se den nu. Tråkigt med pricken bara. Puss

2007-09-01 @ 12:45:39
URL: http://wictoriia.blogg.se
Postat av: wictoria

Okey tack. det är bara att logga in på min sida och fixa det, om du fattar hur man gör sen :D Puss.

2007-09-01 @ 19:37:37
Postat av: Sanna

jaa, redan september. det är inte klokt!

2007-09-03 @ 07:42:13
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0