Tända ljus & mys

Nu har man sett alla i idol sjungit. tyckte många var riktigt dåliga i dag.
Tyckte Amanda, Daniel och marie sjöng riktigt bra idag. Dem är i topp.

Sen efter man sett vem som åker ut blir det att kolla på Poseidon med min älskling.
Det är en riktigt bra film kan man säga. Den är värd att se. Även om de var ett litet tag sen dem gjorde filmen.
Proppa i sig massa Godis och ha tända ljus & riktigt vrååål mysa. 

 Proppade i mig en Pizza förut. Men orkade inte ens hela, Blev skapligt mätt.
Börjar bli rätt trött på pizza nu faktiskt.

Fick reda på att Sanna ska börja ha praktik på Åbergs (östermalm) där jag har praktik.
Det ska bli riktigt kul. Då har man någon att prata med varje torsdag.
Riktigt roligt. Kul att få lära känna dig sanna ( :

Näe, Nu ska man vänta in idol då , Inte långt kvar nu.
Jag vill ha ut Sam , han passar inte in i Idol faktiskt. Enligt MIG då *skratt* 

 Jag älskar min sötnos andreas.
image62

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja det blir jätte roligt:D

2007-10-20 @ 08:40:42
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0